Рубрика: Ճաշացանկ

Ճաշացանկ՝ 21.02-25.02

Երկուշաբթի 21.02.2022

Նախաճաշ՝

  • Միրգ, ձվածեղ, պանիր, հաց։

Ճաշ՝

  • Պանիր, հավով֊բրնձով ապուր, հաց, գազար։

Հետճաշիկ՝

  • Աղցան, մակարոնով փլավ, հաց, մածուն։

Երեքշաբթի 22.02.2022

Նախաճաշ՝

  • Միրգ, ջեմ, կարագ, հալվա, պանիր, թեյ, հաց։

Ճաշ՝

  • Աղցան, կարտոֆիլի պյուրե, հաց

Հետճաշիկ՝

  • Սպաս, պանիր, միրգ, հաց։

Չորեքշաբթի 23.02.2022

Նախաճաշ՝

  • Միրգ, կաթով և բրնձով շիլա (կաթնով), պանիր, հաց։

Ճաշ՝

  • Թթվասեր, պանիր, մսով բորշչ, հաց։

Հետճաշիկ՝

  • Մածուն, թթվասեր, հնդկաձավարով փլավ, հաց։

Հինգշաբթի 24.02.2022

Նախաճաշ՝

  • Միրգ, բիսկվիթ, թեյ, հալվա, հաց, պանիր։

Ճաշ՝

  • Գազար, մսով֊վերմիշելով ապուր, պանիր, հաց։

Հետճաշիկ ՝

  • Կաղամբ, ոսպով֊բրնձով փլավ, հաց։

Ուրբաթ 25.02.2022

Նախաճաշ՝

  • Միրգ, կարագ, ջեմ, պանիր, կակաո, հաց։

Ճաշ՝

  • Կաղամբ, գազար, մսով֊կարտոֆիլով սոուզ, պանիր, հաց։

Հետճաշիկ՝

  • Բրնձով շիլա, խնձոր, հաց։

Автор:

Ողջույն։Բարի գալուստ իմ բլոգ։ Ես Աստղիկն եմ ։Մասնագիտությամբ մանկավարժ հոգեբան եմ։Սիրում եմ երեխաներին , դրա համար էլ ընտրել եմ հենց այս մասնագիտությունը։ Սիրում եմ կյանքը և գեղեցիկը գնահատող մարդկանց։

Оставьте комментарий