Рубрика: Հաշվետվություններ

Մայիս ամսվա հաշվետվություն

Գարնան վերջին ամիսը մեկնարկեց Մայիսյան 17-րդ հավաքի հագեցած և հետաքրքիր նախագծերը։ Նախագծերը ակտիվորեն ակտիվորեն ընդգրկում էր ծնողական համայնքը։ Ծնողները փորձեցին իրենց մասնագիտությունների շրջանակներում, 2,5-5 տարեկան սաների խմբում իրականացնել այնպիսի գործունեություններ, որոնք հասկանալի և ըմբռնելի են։

Վարդատունկ

Երբ ընտանեկան խոհանոցը մտնում է պարտեզ

Հարթակում դեղագործ ծնողն է։

Համբարձման ծես

Մայիսյան շաբաթների ամփոփում

Մայիսյան 17-րդ հավաքի առային շաբաթվա ամփոփում 02.05-06.05

Մայիսյան 17-րդ հավաքի երկրորդ շաբաթվա ամփոփում 10.05-13.05

Մայիսյան 17-րդ հավաքի երրորդ շաբաթվա ամփոփում 16.05-20.05

Մայիսյան 17-րդ հավաքի չորորդ շաբաթվա ամփոփում 23.05-27.05

Մասնակցել եմ լուսանկարչության սեմինարի։Շատ կարևոր և ուսուցողական սեմինար էր,որը անպայման կնպաստի մեր աշխատանքի արդյունավետությանը ։

Աստղիկ Գրիգորյան

Автор:

Ողջույն։Բարի գալուստ իմ բլոգ։ Ես Աստղիկն եմ ։Մասնագիտությամբ մանկավարժ հոգեբան եմ։Սիրում եմ երեխաներին , դրա համար էլ ընտրել եմ հենց այս մասնագիտությունը։ Սիրում եմ կյանքը և գեղեցիկը գնահատող մարդկանց։

Оставьте комментарий