Рубрика: Հաշվետվություններ

Փետրվար ամսվա հաշվետվություն

Փետրվար ամիսը շատ հագեցած էր,քանի որ հետաքրքիր ծեսեր ու նախագծեր ենք արել։Սովորել ենք Հ, Թումանյանի բանաստեղծությունները, պատմել հեքիաթներ,նշել ենք Տրնդեզն ու Բարեկենդանը։

Այդքան սպասված ձյունը վերջապես եկավ։

Ձմեռ

Գեղեցիկ ու սպասված ծես <<Տրնդեզ>>,և իհարկե ինչ ծես աանց հարս ու փեսայի;

Ծիսական տիկնիկներ

Խաղերգ«Այլի հո՜»

Քաղցր օր

Ազգային խաղեր

Տրնդեզի ծես

Ծառզարդար

Ինքնագլորավարություն

Ճամփերդները

Սեբաստացի Թումանյանասերները

«Փիսոն», «Ծիտը»

Այց ագարակ

Բարեկենդանի դիմակներ

Բարեկենդանի ծես

Նյութը ենթակա է լրացման․․․

Автор:

Ողջույն։Բարի գալուստ իմ բլոգ։ Ես Աստղիկն եմ ։Մասնագիտությամբ մանկավարժ հոգեբան եմ։Սիրում եմ երեխաներին , դրա համար էլ ընտրել եմ հենց այս մասնագիտությունը։ Սիրում եմ կյանքը և գեղեցիկը գնահատող մարդկանց։

Оставьте комментарий