Рубрика: Հաշվետվություններ

Մարտ ամսվա հաշվետվություն

Արդեն գարուն է։Հրաժեշ ենք տալիս ձմռան ցրտին,մռայլ տրամադրությանը և գրկաբաց դիմավորում ենք գարնանը՝ ջերմ արևով, վառ գույներով։Գարնան առաջին օրվա մեկնարկը տրվեց մի շատ գեղեցիկ ցուցահանդեսով։Ցուցահանդեսը նախակրթարանի սաներնն էր և կոչվում էր

Արևոտ ընկորներ

Սաների հետ ունեցանք զրույց գարնան մասին

Գարնանը տոնում են ամենագեղեցիկ տոներից մեկը՝ մայրիկատոնը։

Մենք շատ երկար պատրաստվեցինք մայրիկատոնին․ նախ ընկեր Անուշի հետ կավից պատրաստեցինք կաղազարդոր

Իսկ երբ թրծելուց հետո պատրաստ դաձան նորից ընկեր Անուշի հետ ուրախ և գեղեցիկ գույներով գունազարդեցինք։

Մայրիկների համար պատրաստեցինք նաև գունագեղ բացիկներ։

Ունեցել ենք բազմաբնույթ գործունեությունների շարք

Ուրախ մարզատոն

Ռոդարիական — մարզական խաղեր

Ռոդարիական օր

Նկարում ենք գարուն

Բողբոջների ուսումնասիրություն

Այց ագարակ

Հեքիաթաթերապիա

Ինքնագլորավարություն

Միջավայրի խնամք

Քանի որ կրթահամալիրում Աղայանական օրեր են իրականացրել ենք

Աղայանական օր ագարակում

Ղ․Աղայան <<Կատուն>>

Автор:

Ողջույն։Բարի գալուստ իմ բլոգ։ Ես Աստղիկն եմ ։Մասնագիտությամբ մանկավարժ հոգեբան եմ։Սիրում եմ երեխաներին , դրա համար էլ ընտրել եմ հենց այս մասնագիտությունը։ Սիրում եմ կյանքը և գեղեցիկը գնահատող մարդկանց։

Оставьте комментарий